A nők tényleg máshogy használják a Facebookot
A nemi szerepek mindig is befolyásolták vásárlási döntéseinket, és ez jól visszatükröződik az online hirdetések vizsgálatánál is.
A nemi szerepek mindig is befolyásolták vásárlási döntéseinket, és ez jól visszatükröződik az online hirdetések vizsgálatánál is.
Nem lehet mindenkinek tetszeni, és ez így van jól.
A Magyar Értéktár a hungarikumok előszobája, oda került be a 77 Elektronika Kft. Dcont vércukormérője. A családi vállalkozásként indult cég 1986-ban dobta piacra első saját fejlesztésű Dcont készülését.
Nem hatékonyak hirdetései? Ablakon kidobott pénznek tartja a marketinget? Lehet, hogy nem a megfelelő módszerekkel próbálkozik.
Mit szeretnénk elérni a marketinggel egy év múlva? És három év múlva? Illetve: pénz hiányában képes-e a szervezetünk vagy mi magunk komolyabban foglalkozni a marketinggel?
Az online marketing kulcsszava: a digitális jelenlét.
El kell távolítaniuk a személyes információkat a keresőkből.
Pizza, marhasült, családi ház, és még néhány érdekesség.
26 dollárral érkezett az USA-ba a 90-es években, néhány éve 500 millió dollárért adta el negyedik startupját a román férfi.
A nők idióta gyermeklények, akik csak attól boldogok, ha a férjüket boldoggá tehetik.
A zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést, mert igen gyenge volt a mezőny.
Korábban csak a science fiction filmek jellemzői voltak a hálózatba kötött “intelligens” eszközök, mára azonban nem csak hogy valósággá vált, de ez a trend egyre jelentősebb tendenciát mutat Magyarországon is.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Egy fiatal nő olyan 3D nyomtató eszközt fejlesztett, amivel tetszőleges színekben lehet sminket előállítani.
Ingyenes játékprogramja vezeti a letöltési listát az Apple Store-ban.
A berugok.hu netes italküldő vállalkozás négy éve alakult, ma már évi 17 milliós forgalmat bonyolítanak. Gyuris Gábornak, a vállalkozás atyjának egy hipermarket tette tönkre korábbi, békásmegyeri kisboltját, s csak remélni tudja, hogy a kormány a nemzeti italboltok – egyelőre csak a suttogó propaganda szintjén létező – ötletével nem teszi majd tönkre második vállalkozását is.
Mert itt nem az számít, hogy ki vagy, hanem az, hogy kit akarsz megismerni.